Een dag als vrijwilliger, travelvlog 18

Hallo allemaal,

Zoals inmiddels bekend, doe ik tijdens mijn reis drie weken vrijwilligerswerk. Voor Stichting Beetje Beter geef ik Engelse les aan kinderen die dankzij de stichting educatie kunnen volgen en niet op een vuilnisbelt hoeven te werken. Een super goed initiatief en het is heel fijn om ze drie weken te helpen. Ik heb er al twee en een halve week opzitten dus dit avontuur is alweer bijna voorbij. Een hele bijzondere en leerzame ervaring. Dit omdat je zoveel over het land en de bevolking leert, maar ook omdat ik van de één op andere dag ‘teacher’ was. En dat was wel even wennen hoor. Een taalbarrière en geen ervaring in het lesgeven (op schooltje spelen vroeger na dan) maakte het echt wel even een uitdaging. De eerste week verliep naar mijn mening dan ook niet helemaal vlekkeloos maar, week twee ging al een stuk beter. En vandaag (ik zit inmiddels al in week drie) realiseerde ik me ineens hoeveel beter en soepeler het gaat in vergelijking met het begin. Dat was een leuke constatering. 🙂

Ik heb een dagje de camera meegenomen en gefilmd hoe het er op een ‘werkdag’ aan toe gaat.

Veel kijkplezier! 🙂

Geef een reactie

